سوالات متداول خدمات تخصصی اسکن

سوالات متداول خدمات تخصصی اسکن

لزوم تصویربرداری (اسكن) اسناد و مدارك چیست؟

كليه سازمان ها و شركت ها جهت حفظ و نگهداري اسناد و مدارک از آسیب های احتمالی اعم از آتش سوزی، بلاياي طبيعي و فرسايش تدريجي بايستي از طريق اسكن اسناد و مدارك، آرشيو الكترونيكي اسناد و مدارك خود را ايجاد نمايند. كليه سازمان ها و ادارات با اسكن اسناد و مدارك  خود علاوه بر موارد مذكور مي توانند سطح دسترسي و امنيت اين اسناد را ارتقا دهند و فضاهاي فيزيكي مسدود شده با اسناد و مدارك مربوط را آزاد نمايند.

لزوم تصویربرداری (اسكن) اسنا و مدارك از طریق متخصصان این حرفه چیست؟

با توجه به اینکه سازمان ها و شركت ها قادر نيستند در مدت زمان کوتاهی حجم انبوه اسناد و مدارک موجود در آرشيو (بايگاني) خود را با دقت، سرعت و كيفيت اسكن و فايل هاي مربوطه را به نرم افزار سازمان ايمپورت (ورود اطلاعات) نمايند، لذا بايستي از طريق بكارگيري نیروهای متخصص و شركت هايي كه خدمات اسكن اسناد و مدارك ارائه مي دهندبه اين مهم بپردازند.

تصویر برداری (اسكن) اسناد و مدارک در چه ابعادی انجام میگیرد؟

تصويربرداري يا اسكن اسناد و مدارك در اندازه هاي متفاوت A3,A4,A5 و كوچكتر و همچنين براي نقشه ها با اندازه هاي مختلف A0,A1,A2 قابل ارائه مي باشد.

اسناد و مدارك با چه حجم، دقت و کیفیتی اسکن میشوند؟

حجم فایل های اسکن شده بسیار متفاوت و بستگی به کیفیت، فرمت و … دارد. ولی معمولا” اسکن یک برگ سایز A4 با دقت 250 dpi و فرمت tiff، حجمی در حدود 20 کیلوبایت فضا اشغال میکند که در صورت اسکن در حالت grayscale  و color با دقت تصویربرداری مشابه حجم فایل به اندازه 200 کیلوبایت افزایش خواهد یافت. همچنين با توجه به اينكه شركت سانا اسكن پس از انجام خدمات اسكن اقدام به ويرايش و كنترل كيفيت فايل ها مي نمايد، بنابراين اسناد و مدارك اسكن شده از نظر دقت، حجم و كيفيت در بهترين سطح ممكن قرار مي گيرند.

حداکثر تعداد اسناد و مداركي كه در يك روز (8 ساعت کاری) اسكن ميشوند چقدر است؟

این تعداد بستگی به نوع اسناد و مدارك ، ميانگين تعداد آنها در هر پرونده، نيروي متخصص و همچنين تعداد اسكنرهاي بكار گرفته شده در پروژه دارد. بر اين اساس شركت سانا اسكن قابليت اسكن اسناد و مدارك از 10.000 برگ تا 100.000 برگ در روز را دارد.

محل انجام پروژه اسكن اسناد و مدارك چگونه تعيين مي شود و تهیه ابزار مورد نیاز به عهده کیست؟

پروژه اسكن اسناد و مدارك در محل تعيين شده از سوي كارفرماي محترم انجام مي گيرد، اما در اكثر پروژه ها به دليل حفظ امنيت اسناد و مدارك و حذف هزينه حمل و جابجايي آنها، در محل كارفرما انجام  مي گيرد. تامین محل مناسب، میز ، صندلي، ملزومات و کامپیوتر به تعداد لازم و متناسب با حجم کار بر عهده کارفرما و تهیه دستگاه اسکنر صنعتي و اعزام کارشناس متخصص به تعداد مورد نياز بر عهده مجری میباشد.

شرايط پرداخت صورتحساب به چه صورت مي باشد؟

مبلغ ليست قيمت با توافق طرفين و طبق فاكتورهايي كه بر اساس صورتجلسه هاي تاييد شده  مبني بر پيشرفت پروژه صادر مي شود به صورت ماهيانه دريافت خواهد شد.

faq1

خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي

خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك

خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي

خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي خدمات تخصصي ساماندهي الكترونيكي

خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك خدمات تخصصي اسكن اسناد و مدارك

خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي خدمات تخصصي ساماندهي فيزيكي

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ” شرکت پردازش اطلاعات وايا ” ميباشد.